onsdag den 20. februar 2013

Endelig færdig

Projekt Striktrøje afsluttet


Jeg er ikke verdens hurtigste strikker, - det er ikke nogen hemmelighed. Og det med 3 bukkebruser hjælper ikke på tempoet :-)
Men jeg gik for knap 2 år siden i gang med denne trøje, - til mig selv!!!
Og nu mange køreturer, hyggestunder med svigermor, strikke ministunder og nogle få strikkemarathons senere er jeg færdig og stort set tilfreds. Den skulle måske have været lidt længere .. men velvidende mit tempo er jeg vist blevet lidt utålmodig :-)

Jeg er helt tosset med knapperne, det er fra min mors hjemmestrikkede cardigan, som hun brugte da jeg var barn. Jeg kan huske, hvor smukke jeg allerede dengang syntes de var, og da hun kasserede trøjen, klippede jeg knapperne af, siden har de raslet rundt i min knapæske i rigtig mange år, gemt til et helt særligt projekt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar